Nettare e gioia på semester

Nu kommer regnkaoset från England, lovar Expressen. Vi litar på tabloiderna och far söderöver. 30 grader utlovas men vin kan det nog bli sådär med. Så vi ses lite senare. Simma lugnt.

//anders

Explore posts in the same categories: prat

4 kommentarer på “Nettare e gioia på semester”

  1. Frankofilen Says:

    30 grader… är det okej om jag fyller denna blogg med ständiga uppdateringar om hur mycket det faktiskt regnar under tiden du är borta och inte modererar?

  2. Björn Says:

    Eftersom moderatorn själv är på semester kan jag i hans ställe ge tillåtelse till noggranna väderleksrapporter.
    Själv försöker jag envist och tjurskalligt mota bort regnet genom att sätta på mig min ej impregnerade skinnjacka varje morgon, utan framgång hittills. Det är tur att det finns paraply.


  3. Nu är bara frågan var någonstans de där 30 graderna befinner sig? Vi är avundsjuka! Det känns redan länge sen sommarlovet…

  4. Dr M Says:

    Är det vårt regnväder ni importerar till Sverige så kan ni se fram emot några regniga dagar och ett och annat skyfall. Anders har fattat galoppen här.

    /Er korrespondent på Brittiska öarna


Kommentera

