Time out: Nettare e gioia goes Néctar y alegría

Mañana me voy. Två veckor i Mexiko med kören framstår som ett bra alternativ till två veckor på Stockholmsgator med snöslask på cykelsadeln. Nästan obegripligt lyxigt.

Men jag anar att det inte blir så mycket bloggande där bortifrån. Corona vet ni ändå hur det smakar allihop. Eventuella kommentarer efter sjublecket i morgon bitti kan också bli hängande i limbo i modereringskön, vilket jag beklagar. Glöm inte bort Nettare e gioia – vi ses i december.

Luego,

//andersCorona i solen

Explore posts in the same categories: prat

Etiketter:

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

2 kommentarer på “Time out: Nettare e gioia goes Néctar y alegría”

  1. Frankofilen Says:

    Räknar med en lååång Châteauneufrapport utan å,ä och ö skriven på en mexikansk virusskadad betaldator ;-)

    Ha det så skönt. Mexiko gick ju helt klart att tänka sig när man nedlastad med barnvagn och matkassar kryssade sig hem i snöregnslasket nyss.

  2. anders Says:

    Tack för hälsningen, käre frankofil. Cykelturen över Västerbron med slasket smiskande som taggtråd i ansiktet i morse fick mig att inse den fulla vidden av hur lyckligt lottad jag är. Om jag nu kommer iväg – packningsnojan hopar sig som vanligt…

    Om tillfälle ges ska jag slänga iväg en CdP-depesch från det där internetkaféet med fler ñ än å – eller i bästa fall Heathrow. Men jag är mer får än herde på den här resan, så vi får se hur det går. Att dra med sig den bärbara känns orimligt.

    Skönt för övrigt att höra att ni är uppe på nio efter smällen från dagissnuvan.


Kommentera

